دکوراسیون هزاره سوم
اطلاعات روز دکوراسیون و خانه داری
صاحب امتياز
راهنماي دكور
اصول دكوراسيون
چیدمان دكوراسيون
رنگها و دكوراسيون
ايده ها و توصيه ها
معرفي لينك هاي مفيد
پيوندهاي سايت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

      دکوراسیون هزاره سوم

              و آدرس

mdf-hezarey3.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ؛ در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به ظرف 48 ساعت بعد از ثبت شدن ؛ در سایت ما قرار میگیرد. در صورت قرار نگرفتن لینک شما در سایت لطفا از طریق فرم تماس با ما مراتب را اطلاع دهید.





چگونه یک تلویزیون را درخانه خود جای دهیم تا هماهنگی و تناسب زیبایی با دکوراسیون خانه داشته باشد و به راحتی بتوان آن را تماشا کرد؟

قرار دادن تلویزیون در چیدمان خانه به صورت اصولی، مستلزم رعایت اصول از ابتدا و برنامه ریزی اساسی است. به نکته های زیر توجه کنید:

- با تعیین نقطه کانونی در دکوراسیون شروع کنید. اگر تصمیم دارید نقطه کانونی دکوراسیون شما تلویزیون باشد، باید آن را در مرکز فضای نشیمن قرار دهید؛ اما اگر نقطه کانونی دکوراسیون شما شومینه یا هر چیز دیگری است، فضای نشیمن و چیدمان مبل را باید حول آن نقطه کانونی صورت دهید و تلویزیون را در جایی بگذارید که به راحتی برای افراد قابل دیدن باشد.

- مشخص کنید که آیا تمایل دارید تلویزیون را به تنهایی روی میز تلویزیونی ساده قرار دهید یا میخواهید آن را داخل جایگاه مخصوص خود جای دهید؟ این جایگاه میتواند قفسهای باشد که دورتادور آن کتاب یا اشیاء دکوری چیده شده است.

- در فضاهای کوچک، تلویزیون را در گوشهای از اتاق قرار دهید که آخرین جایی است که توسط فرد هنگام ورود به اتاق دیده میشود.

ميز تلويزيون


- اطمینان حاصل کنید که پشت تلویزیون فضای کافی برای تهویه و همچنین قراردادن سیم های تلویزیون و تجهیزات متعلق به آن وجود دارد.

- میز تلویزیون خود را با توجه به شرایط خانه تان انتخاب کنید. اگر فرزند کوچکی دارید، درهای قفل دار برایتان مناسبتر است؛ در غیر این صورت، میتوانید از درهای مخفی یا آکاردئونی استفاده کنید.

- به احتمال زیاد تلویزیون کنونی شما آخرین تلویزیونی نیست که خواهید داشت، بنابراین جایگاه قرارگیری آن را طوری تعیین کنید که در آینده برای تلویزیون جدید شما در اندازه و مدل دیگر نیز مناسب باشد.

- فاصله تلویزیون تا جایی که نشسته اید باید دو برابر ارتفاع صفحه نمایش تلویزیون باشد. برای نمونه باید برای تماشای یک تلویزیون ۳۲ اینچی، یک متر فاصله داشته باشید.

- نسل اول تلویزیونهای LCD به گونهای بودند که حتما می بایست برای تماشای آن روبه روی آنها قرار میگرفتید؛ اما امروزه با پیشرفت تلویزیونها، دیگر محدودیتی برای زاویه دید افراد وجود ندارد.

- زمانی که نشسته اید، پایین صفحه نمایش تلویزیون باید در سطح قفسه سینه تان باشد و نباید از سطح چانه شما بالاتر باشد.

- اگر اتاق نشیمن تان کوچک است، یا با وسایل زیادی پرشدهاست و فضای کافی برای گذاشتن تلویزیون ندارید به راحتی میتوانید تلویزیونتان را به دیوار نصب کنید. حتی قسمتهایی از دیوار که به نظرتان هیچ کاربردی ندارد، میتواند مکان مناسبی برای تلویزیون باشد.

عكس ميزتلويزيون


- تلویزیونهای پایه دار بخش زیادی از فضای اتاق را اشغال میکنند، ولی با قراردادن یک میز کم عرض و کم ارتفاع مشکل شما حل خواهد شد. از این میز علاوه بر ایجاد فضایی برای تلویزیون، میتوانید به عنوان قفسهای برای نمایش وسایل دکوریتان استفاده کنید. کافی است طبقاتی روی میز اضافه کنید.

- هنگام تماشای تلویزیون باید نور کافی وجود داشته باشد. انعکاس لامپها و نور پنجره در صفحه تلویزیون چشم را خسته می کند. بنابراین تلویزیون را روبه روی پنجره یا منابع نور قرار ندهید و دقت کنید که مهتابی، لامپ و منبع نور درست پشت تلویزیون و در محدوده دیدتان نباشد تا دچار خستگی چشم نشوید. برای پیشگیری از این حالت، یک مدت طولانی به صفحه تلویزیون خیره نشوید. نگاه کردن به اطراف و پلک زدن، از خشک شدن سطح قرنیه و خستگی چشم پیشگیری میکند.

- اگر از آن خانواده هایی هستید که مدام تلویزیونشان روشن است، بهتر است هنگام غذاخوردن آنرا خاموش کنید. وعده های غذایی بهانه خوبی است برای جمع شدن اعضای خانواده دور یک میز و گفتگوی اعضای خانواده با هم.

- هنگام گردگیری خانه تلویزیون را از قلم نیندازید و آن را قبل از تمیز کردن خاموش کنید. سپس با یک دستمال خشک گرد وغبار روی آنرا پاک کنید و در مرحله بعد با اسپری پاک کننده مخصوص تلویزیون و یا با پنبه آغشته به آب و الکل صفحه تلویزیون را تمیز کنید. اثر انگشت بچه ها روی صفحه تلویزیون چهره بدی به وجود می آورد. با الکل، لکه های چرب و اثر انگشت را برطرف کنید.


javahermarket

javahermarket

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره سايت

به وب سايت دكوراسيون هزاره سوم خوش آمدید. با تشکر
فهرست موضوعي
فروشگاه سایت
امكانات سايت

بازدید امروز : 651
بازدید دیروز : 71
بازدید ماه : 1774
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

javahermarket

javahermarket

javahermarket